مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 اردیبهشت 1399 ساعت 05:552020-05-06حوادث

پیشگیری از سوانح در بازار تبریز صیانت از میراث فرهنگی و تاریخی است


سرپرست سازمان آتش نشانی تبریز با اشاره به هویت و ثبت تاریخی بازار تبریز گفت: ایمنی و پیشگیری از سوانح در بازار تبریز صیانت از میراث فرهنگی و تاریخی مردم این کهن شهر است.

- ایسنا/آذربایجان شرقی سرپرست سازمان آتش نشانی تبریز با اشاره به هویت و ثبت تاریخی بازار تبریز گفت: ایمنی و پیشگیری از سوانح در بازار تبریز صیانت از میراث فرهنگی و تاریخی مردم این کهن شهر است.

هادی بدری در بازدید از فعالیت تیم موتوری واکنش سریع مستقر در بازار، با یادآوری وقوع آتش سوزی بازار تبریز در اردیبهشت سال قبل که منجر به خسارت زیادی به کالبد بازار تاریخی تبریز و اصناف و کسبه این بازار شد، گفت: بی احتیاطی و سهل انگاری همچنان پس از عدم رعایت استانداردهای ایمنی به ویژه در سیم کشی ها، عمده ترین دلیل سوانح و آتش سوزی هاست.

سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز با اشاره به اینکه در سال های گذشته اقدامات چهار جانبه آموزشی، عملیاتی، پیشگیری و اطلاع رسانی در راستای حفظ آثار تاریخی بازار و سرمایه های اصناف با نصب شیرهای هیدرانت، جعبه های تجهیزات آتش نشانی، آموزش های چهره به چهره بازاریان و اطلاع رسانی از طریق شبکه های اجتماعی به مرحله اجرا گذاشته، افزود: آتش نشانی تبریز همچنان در این راستا ثابت قدم بوده و گشت پیاده روزانه آتش نشانان برقرار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشگیری از سوانح در بازار تبریز صیانت از میراث فرهنگی و تاریخی است

پیشگیری از سوانح در بازار تبریز صیانت از میراث فرهنگی و تاریخی است