مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 اردیبهشت 1399 ساعت 05:002020-05-06سياسي

فارس من/استفاده بخشی از فضای ساختمان پست فارس به عنوان هایپر


پیرو ثبت سوژه تبدیل طبقه همکف ساختمان اداره کل پست فارس به فروشگاه و همچنین تغییر مدیران انقلابی در این اداره کل،از زمان تصدی مدیریت جدید این موضوع را پیگیری کردیم.

- خبرنگار خبرگزاری فارس طی این پیگیری چند روزه موفق به صحبت با مدیرکل نشد و مدیر روابط عمومی درباره این ماجرا توضیح داد.

رحیم زاده با بیان اینکه تغییر لازمه پیشرفت هر دستگاه است،به خبرنگر فارس در شیراز گفت: در این اداره کل از زمان تصدی مفتح کسی اخراج نشده است بلکه پس از ارزیابی کارمندان،به جهت تغییر شاخص ها و افزایش کیفیت،اقدام به جابجایی سمت ها آن هم طی نظر شورا و نه شخص مدیر، در این اداره کل شد.

وی اظهارداشت:بر این اساس امیدواریم کیفیت پایین فعلی به زودی ارتقا یابد.

رحیم زاده در بخش دیگری از این گفت و گو با اشاره به رتبه سی و ششم اداره کل پست به لحاظ مالی و درامدی در کشور اظهار داشت:اداره کل پست فارس به لحاظ درامدی در جایگاه سی و ششم بود اما در حال حاضر پس از خراسان جنوبی در رتبه دوم قرار گرفته است! وی با بیان اینکه واگذاری بخشی از ساختمان پست فارس به بخش خصوصی از طریق شرکت ملی پست و به وسیله فراخوان واگذار شده است،اضاف کرد:این فضا کاملا بلا استفاده بود و برای ما جز در اختیار دادن مکان و سپس دریافت اجاره،هزینه ای دربرنخواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من/استفاده بخشی از فضای ساختمان پست فارس به عنوان هایپر

فارس من/استفاده بخشی از فضای ساختمان پست فارس به عنوان هایپر