مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 اردیبهشت 1399 ساعت 04:302020-05-06بين الملل

ده ها کشته و زخمی در حمله به نیروهای دولت وفاق ملی لیبی


واحد اطلاع رسانی امور جنگی وابسته به نیروهای موسوم به ارتش ملی لیبی اعلام کرد که این نیروها توانستند حمله نیروهای دولت وفاق به پایگاه الوطیه در جنوب غرب طرابلس را دفع کنند.

- واحد اطلاع رسانی امور جنگی وابسته به نیروهای موسوم به ارتش ملی لیبی اعلام کرد که این نیروها توانستند حمله نیروهای دولت وفاق به پایگاه الوطیه در جنوب غرب طرابلس را دفع کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری القدس العربی، واحد اطلاع رسانی جنگی در بیانیه ای در فیسبوک اعلام کرد که نیروهای ارتش ملی لیبی بیش از 40 کشته و ده ها زخمی در میان نیروهای دولت وفاق برجای گذاشته است و ده ها تن از نیروهای آنها را به اسارت گرفته اند.

این واحد اعلام کرد که درگیری های شدید و بمباران متقابل با توپخانه سنگین میان ارتش ملی لیبی و نیروهای وفاق در دو محور صلاح الدین و الهضبه در جنوب طرابلس رخ داد.

از سوی دیگر منابع گزارش دادند که در حملات نیروهای وفاق به پایگاه الوطیه فرمانده حفاظت از این پایگاه هوایی کشته شد.

یک منبع نظامی تصریح کرد که اسامه مسیک، فرمانده نیروی حفاظت از پایگاه الهضبیه در حمله نیروهای وفاق به این پایگاه کشته شد.

لیبی از زمان برکناری معمر قذافی، دیکتاتور مخلوع شاهد دودستگی و جنگ و ناآرامی است و دو دولت یکی در غرب (دولت وفاق ملی به ریاست فائز السراج) و دیگر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ده ها کشته و زخمی در حمله به نیروهای دولت وفاق ملی لیبی

ده ها کشته و زخمی در حمله به نیروهای دولت وفاق ملی لیبی