مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 اردیبهشت 1399 ساعت 04:052020-05-06سياسي

تاکسیداران ملایر بیمه می شوند


نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی از پیگیری بیمه تاکسیداران ملایر در دیدار با مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی کشور خبر داد.

- حجت الاسلام  احد آزادیخواه در گفت وگو با خبرنگار فارس در ملایر با اشاره به دیدار خود با مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور اظهار کرد: در این نشست به مشکلات تاکسیداران ملایر به ویژه بیمه و خدمات رسانی آنان به مردم در شرایط کرونا اشاره  شد.

وی بیمه این قشر را ضروری خواند و گفت: دکتر سالاری قول مساعد داد هر تعداد تاکسیدار و لیست مصوبی که شهرداری ملایر تایید کند، بیمه آنها انجام خواهد شد.

عضو ارشد فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس دهم تقویت بنیه کیفی، خدماتی و درمانی بیمارستان دکتر غرضی همچون تقویت درمانگاه، تجهیزات، پزشکان متخصص و فوق تخصص را از دیگر اولویت های مطرح شده در این نشست برشمرد و افزود: مقرر شد با رایزنی وزارت بهداشت و درمان، به زودی با ورود تیمی به ملایر، تمام نیازمندی های حوزه بهداشت و درمان به ویژه درمانی بررسی و احصا شود و سهم سازمان تامین اجتماعی هر چه بود، اعلام و در موعد مقرر توسط این سازمان تامین شود.

وی اولویت مهم دیگر در این نشست را موضوع صدور، تعویض و تمدید دفترچه های بیمه و ایجاد نارضایتی برای مردم دانست و افزود: مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی قول مساعد داد این مشکل به زودی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکسیداران ملایر بیمه می شوند

تاکسیداران ملایر بیمه می شوند