مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 اردیبهشت 1399 ساعت 03:402020-05-06اقتصادي

کشف تخلف 2 واحد صنفی در گلستان


معاون بازرسی، نظارت و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صمت گلستان از بررسی و کشف تخلف دو واحد متخلف صنفی به ارزش 253 میلیون ریال در استان خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، علی اصغر اصغری با اشاره به اهمیت کنترل و نظارت در سطح بازار، اظهارکرد: بازرسان نقش بسیار مهم و موثری در ایجاد فضای امن و آرام در سطح بازار و همچنین ایجاد محیطی ناامن برای متخلفان و سودجویان احتمالی دارند.

وی افزود: در همین راستا و در پی دریافت دو شکایت کتبی توسط ستاد خبری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مبنی بر بروز تخلفات احتمالی، تیمی از بازرسان به منظور بررسی و رسیدگی موضوعات اعزام شدند.

اصغری بیان کرد: پس از بررسی مدارک و مستندات موجود یکی از مبادی های فروش غیرقانونی گوشی های تلفن همراه در فضای مجازی توسط بازرسان این سازمان، تخلف قاچاق یک دستگاه تلفن همراه در این واحد موبایل فروشی در تهران به ارزش 68 میلیون و 400 هزار ریال محرز شد.

وی اضافه کرد: همچنین در پی گشت مشترک بازرسان این سازمان به همراه نمایندگان پلیس آگاهی استان از یکی از باربری های شهرستان گرگان تخلف قاچاق پنج دستگاه کولر گازی اسپیلیت (دستگاه ها وارداتی و فاقد گارانتی رسمی و شناسه کالا) در این واحد به ارزش 185 میلیون ریال احراز شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف تخلف 2 واحد صنفی در گلستان

کشف تخلف 2 واحد صنفی در گلستان