مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 اردیبهشت 1399 ساعت 03:002020-05-05اقتصادي

انتشار حجم بی سابقه ای از داده های خودروهای خودران


شرکت فورد در اقدامی بی سابقه حجم زیادی از داده های تجزیه و تحلیل شده توسط خودروهای خودران را منتشر کرد تا به ارتقای عملکرد این خودروها کمک کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از انگجت، شرکت فورد هدف از انتشار داده های جمع آوری شده توسط خودروهای خودران خود را ارتقای تحقیق و پژوهش در مورد فناوری های مرتبط با این خودروها اعلام کرده است.

خودروهای خودران برای حرکت ایمن و رسیدن به مقصد به دریافت و تحلیل حجم زیادی از داده ها نیاز دارند که دستیابی به آنها بدون نصب دوربین و انبوهی از حسگرها و رادارها بر روی این خودروها ممکن نیست.

این کار هزینه توسعه خودروهای خودران را به خصوص برای شرکت های نوپا بسیار افزایش می دهد و موجب می شود آنها نتوانند از خلاقیت های خود برای کمک به این حوزه علمی استفاده کنند.

  فورد برای غلبه بر این چالش و کمک به شرکت های نوپا برای فعالیت در این حوزه مجموعه داده های خودروهای خودران خود را در اختیار دانشگاهیان و مراکز تحقیقاتی قرار داده است.

این شرکت با صدور بیانیه ای اظهار امیدواری کرده که اقدام یادشده به جامعه دانشگاهی کمک کند تا راه های خلاقانه برای طراحی و تولید خودروهای خودران بیابند و الگوریتم های جدیدی را در این زمینه ابداع کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتشار حجم بی سابقه ای از داده های خودروهای خودران

انتشار حجم بی سابقه ای از داده های خودروهای خودران