مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 اردیبهشت 1399 ساعت 01:202020-05-05سياسي

پیشتازی شیراز در استقامت و مبارزه


اگر دیروز سیل مهربانی مردمان شیراز، سیلاب دشواری های زمانه را با خود برد، امروز دستان پرمهر خدمتگزارانش در تب و تاب جدال با رنج جهانی، - ایسنا/فارس شهردار شیراز خاطرنشان کرد: اگر دیروز سیل مهربانی مردمان شیراز، سیلاب دشواری های زمانه را با خود برد، امروز دستان پرمهر خدمتگزارانش در تب و تاب جدال با رنج جهانی، دوش به دوش مدافعان سلامت سرزمینمان ایران، پیشتاز استقامت و مبارزه است.

حیدر اسکندرپور شامگاه سه شنبه 16 اردیبهشت در آیین گرامیداشت روز شیراز که در محل آرامگاه حافظ برگزار شد، گفت: اردیبهشت به میانه راه که می رسد، تقویم جلالی ایران به احترام شیراز کلاه از سر بر می دارد، چرا که شیراز را به اردیبهشت و اردیبهشت را به شیراز می شناسند.

او افزود: شهر شیراز، شهر راز و نیاز، شعر و ادب و مهد اندیشه های عارفانه و عاشقانه هاست که تاریخی بی وقفه از فرهنگ، هنر و زیبایی را در خود جای داده است.

شهردار شیراز با بیان اینکه شیراز، شهر عاشقان خاندان ولایت، سومین حرم اهل بیت(ع)، آرامگاه شاهچراغ است که چون نگینی سبز بر تاریخ و فرهنگ این شهر می درخشد، خاطرنشان کرد: امروز بر خود می بالم که از سرزمینی با شما سخن می گویم که چون مادری مهربان، تمدن کهن ایران را از تپه پوستچی، قصر ابونصر و نگاره های برم دلک روی دست گرفته است؛ شهری که خاستگاه حکمت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشتازی شیراز در استقامت و مبارزه

پیشتازی شیراز در استقامت و مبارزه