مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 اردیبهشت 1399 ساعت 16:202020-05-05اجتماعي

حمله گرگ های گرسنه به گله دامدار پلدختری


گرگ های گرسنه امروز به گله یک دامدار پلدختری حمله کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پلدختر، گرگ های درنده برای سومین بار به گله گوسفندان دامدار پلدختری حمله و او را دچار خسارت کردند.

این دامدار پلدختری که روحانی محمدی نام دارد شامگاه سه شنبه در گفت وگو با خبرنگارفارس در پلدختر اظهار داشت: از سال 94 تاکنون برای سومین بارگله گوسفندانم درمنطقه سلطان کوه واقع در شمال روستای باغ گل گل از توابع شهرستان پلدختر مورد حمله گرگ ها قرار می گیرد.

وی افزود: 6 قلاده گرگ درنده با حمله ناگهانی متاسفانه تعدادی از گوسفندانم را تلف و مجروح کردند که در این حمله هفت راس گوسفند تلف، 2 راس زخمی و تعدادی ناپدید شدند.

این دامدار ساکن روستای باغ گل گل پلدختر گفت: با کمک اهالی موفق به نجات مابقی گوسفندان از چنگال گرگ ها شدیم و با وجود داشتن اسلحه به خاطر حفظ حیات وحش به سمت گرگ ها تیری شلیک نکردیم.

وی افزود: در حوادث قبلی در سال های گذشته نیز همین گرگ ها به گوسفندانم حمله کردند که بار نخست 22 راس و بار دوم چند راس دیگر تلف شدند.

محمدی اضافه کرد: از مسئولان به ویژه استاندار لرستان و مسوولان محیط زیست درخواست دارم در جبران خسارات وارده از حمله گرگ ها خود و فرزندانم را مورد حمایت قرار دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمله گرگ های گرسنه به گله دامدار پلدختری

حمله گرگ های گرسنه به گله دامدار پلدختری