مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 اردیبهشت 1399 ساعت 16:002020-05-05بين الملل

درخواست ساف از جامعه جهانی برای حفاظت از حرم ابراهیمی


سازمان آزادی بخش فلسطین (ساف) خواستار مداخله بین المللی برای حفاظت از حرم ابراهیمی از طرح ها و برنامه های وزیر جنگ رژیم صهیونیستی شد.

- سازمان آزادی بخش فلسطین (ساف) خواستار مداخله بین المللی برای حفاظت از حرم ابراهیمی از طرح ها و برنامه های وزیر جنگ رژیم صهیونیستی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نوشته روزنامه فرامنطقه ای القدس العربی، در بحبوحه تداوم محکومیت های فلسطینی و اعلام مخالفت با طرح رژیم صهیونیستی در خصوص تسلط بر حرم ابراهیمی در شهر الخلیل، کمیته اجرایی سازمان آزادی بخش فلسطین (ساف) خواستار مداخله بین المللی برای ممانعت از سرکشی رژیم صهیونیستی و جنگ علیه حرم ابراهیمی و شهرک القدیمه شد.

در همین راستا، احمد سعید التمیمی، عضو کمیته اجرایی سازمان آزادی بخش فلسطین خاطرنشان کرد، تلاش های رژیم صهیونیستی برای تحمیل سلطه خود بر حرم و شهرک القدیمه از طریق موافقت نهایی نفتالی بنت با طرح شهرک سازی در اطراف حرم ابراهیمی، به مثابه جنایتی جدید، خصمانه و تحریک آمیز علیه مقدسات، تاریخ و شهروندان فلسطینی است و جهان آزاد و جمعیت های حقوق بشر باید مسئولیت خود را برای مقابله با این تجاوزگری برعهده بگیرد.

التمیمی از سازمان های ذی ربط با حفظ آثار باستانی و میراث تاریخی، سازمان های حقوق بشری به ویژه سازمان آموزشی، علمی و فرهنگی (یونسکو)


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست ساف از جامعه جهانی برای حفاظت از حرم ابراهیمی

درخواست ساف از جامعه جهانی برای حفاظت از حرم ابراهیمی