مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 اردیبهشت 1399 ساعت 15:402020-05-05سياسي

گلریزان ماه رمضان 99 در فضای مجازی برگزار می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، عضو هیأت امنای نمایندگی ستاد دیه استان تهران اظهار داشت: تمام تلاش مددکاران زندان ها در این ماه الهی برای کمک به آزادی زندانیان نیازمند جرایم غیرعمد معطوف شده، - مدیر کل زندان های استان تهران گفت: امسال با توجه به شرایط کشور و لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی و حفظ سلامت زندانیان، خانواده ها و نیکوکاران، مراسم گلریزان به صورت مجازی برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، عضو هیأت امنای نمایندگی ستاد دیه استان تهران اظهار داشت: تمام تلاش مددکاران زندان ها در این ماه الهی برای کمک به آزادی زندانیان نیازمند جرایم غیرعمد معطوف شده، در این زمینه، دستگاه قضایی نیز با جدیت زمینه های تخفیف مجازات و آزادی آنان را فراهم نموده است.

سیدحشمت اله حیات الغیب تأکید کرد: کمک به انسان های نیازمند سنت و شیوه همه پیامبران، ائمه و بزرگان است و ما هم به عنوان یک ایرانی وظیفه دستگیری از همنوعانمان را داریم.

در تاریخ اسلام، سفارش پیامبران سهل گرفتن بر بدهکار بوده، اگر هم کفاره ای بر گردن کسی بود آزاد نمودن بنده اولویت داشت و زندانی را آزاد می نمودند و از امورات مهم جامعه است.

او همچنین گفت: در سال های اخیر به خاطر تحریم ها و وضعیت اقتصادی کشورمان، عده ای ناخواسته به زندان کشیده شده اند و خا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلریزان ماه رمضان 99 در فضای مجازی برگزار می شود

گلریزان ماه رمضان 99 در فضای مجازی برگزار می شود