مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 اردیبهشت 1399 ساعت 13:202020-05-05بين الملل

درخواست ساف از جامعه بین المللی برای مقابله با تعرض رژیم صهیونیستی به حرم ابراهیمی


سازمان آزادی بخش فلسطین خواستار ورود جوامع و نهادهای بین المللی برای مقابله با شهرک سازی رژیم صهیونیستی در اطراف حرم ابراهیمی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، موج محکومیت ها برای اعلام مخالفت با طرح رژیم اشغالگر در تسلط بر حرم ابراهیمی در شهر الخلیل ادامه دارد و کمیته اجرایی سازمان آزادی بخش فلسطین، مداخله بین المللی برای مهار این سرکشی رژیم صهیونیستی و جلوگیری از جنگ علیه حرم ابراهیمی و بخش قدیمی الخلیل را خواستار شد.

احمد سعید التمیمی عضو کمیته اجرایی سازمان آزادی بخش فلسطین تاکید کرد که تلاش های رژیم صهیونیستی برای تحمیل سلطه خود بر حرم و بخش قدیمی شهر از طریق موافقت نهایی وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با طرح شهرک سازی در اطراف حرم ابراهیمی، جنایتی جدید، خصمانه و تحریک آمیز علیه مقدسات، تاریخ و شهروندان فلسطینی است و جهان آزاد و جمعیت های حقوق بشر باید برای مقابله با این تجاورگری احساس مسئولیت کنند.

التمیمی از نهادهای مرتبط با حفظ آثار باستانی، نهادهای حقوق بشری و به خصوص سازمان آموزشی، علمی و فرهنگی ملل متحد خواست تا از مسجد ابراهیمی، مسجد الاقصی و مابقی مقدسات اسلامی و مسیحی در عمل و نه حرف دفاع کنند و جنایات اشغالگران و تجاوزها و تخلفات آنها را افشا کنند که باعث می شود ماهیت متمایز شهرهای فلسطین  به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست ساف از جامعه بین المللی برای مقابله با تعرض رژیم صهیونیستی به حرم ابراهیمی

درخواست ساف از جامعه بین المللی برای مقابله با تعرض رژیم صهیونیستی به حرم ابراهیمی