مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 اردیبهشت 1399 ساعت 12:552020-05-05بين الملل

رکوردشکنی بازرسی آژانس بین المللی انرژی اتمی از ایران در سال گذشته میلادی


در سندی 129 صفحه ای که به رصد بلومبرگ رسیده، آمده است که آژاتس بین المللی انرژی اتمی در سال 2019 در بازرسی های خود از سایت های ایرانی رکوردشکنی کرده است.

- در سندی 129 صفحه ای که به رصد بلومبرگ رسیده، آمده است که آژاتس بین المللی انرژی اتمی در سال 2019 در بازرسی های خود از سایت های ایرانی رکوردشکنی کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنا بر سند محرمانه ای که به دست خبرگزاری بلومبرگ رسیده است، گزارش های پادمانی آژانس بین المللی انرژی اتمی در سال 2019 حکایت از تداوم بازرسی های این آژانس از سایت های هسته ای گسترده دارد.

در این گزارش 129 صفحه ای که برای دیپلمات هایی که در حال اجرای توافق هسته ای 2015 با قدرت های جهان هستند تنظیم شده است، آمده که آژانس به نظارت و فعالیت های راستی آزمایی های تعهدات هسته ای جمهوری اسلامی ایران ذیل برنامه جامع اقدام مشترک ادامه می دهد .

تیم 269 نفره ناظران و تحلیلگران آژانس بین المللی انرژی اتمی که تمرکز خود را بر روی ایران گذاشته اند در تعداد بازرسی های خود رکورد به جا گذاشته اند.

آژانس بین المللی انرژی اتمی 1103 روز-نفر را به نظارت از سایت هایی که ایران در آن ها اورانیوم غنی و انرژی هسته ای تولید می کنند، اختصاص داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رکوردشکنی بازرسی آژانس بین المللی انرژی اتمی از ایران در سال گذشته میلادی

رکوردشکنی بازرسی آژانس بین المللی انرژی اتمی از ایران در سال گذشته میلادی