مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 اردیبهشت 1399 ساعت 10:262020-05-05اجتماعي

جراحان پلاستیک در مناطق محروم مدرسه احداث می کنند


انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران، در اقدامی خیر خواهانه و با هدف رفع فقر امکانات آموزشی در مناطق محروم کشور، نسبت به تاسیس نهاد نیکوکاری امید و دانش اقدام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سیاوش صفوی عضو انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران و از اعضای هیأت مؤسس نهاد نیکوکاری امید و دانش، گفت: دو سال قبل در جریان زلزله کرمانشاه، انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران نسبت به ساخت 6 مدرسه 2 کلاسه به صورت کانکس که تنها راه برقراری و تداوم آموزش در شرایط اضطراری بود اقدام کرد و در حال حاضر این مدارس برای دانش آموزان قابل استفاده است.

وی افزود: این نهاد با هدف مدرسه سازی و ارتقا سطح دانش اندوزی در مناطق محروم بنیان نهاده شده است.

این جراح پلاستیک با بیان اینکه تمام مشکلات جامعه ریشه در جهل دارد، گفت: تولید دانش و مدرسه سازی در مقابله با جهل، حائز اهمیت اساسی است.

صفوی افزود: به پیشنهاد دکتر علی بیژنی ریاست اسبق انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران دکتر علی اکبر جلالی و اینجانب با توجه به اینکه هر سه سابقه فعالیت 25 تا 30 ساله در انجمن مدرسه سازی دیگری داشتیم که بیش از 1025 مدرسه را در مناطق محروم عمدتاً خراسان و هرمزگان در عرض قریب به 30 سال بنا کرده بود، تصمیم گرفتیم نهاد نیکوکاری امید و دانش را در جهت مدرسه سازی در مناطق نیازمند استان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جراحان پلاستیک در مناطق محروم مدرسه احداث می کنند

جراحان پلاستیک در مناطق محروم مدرسه احداث می کنند