مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 اردیبهشت 1399 ساعت 09:502020-05-05سياسي

خزانه دار شورای شهر تهران: تخلفات را به صراحت و شجاعانه اعلام کرده ایم


خزانه دار شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به پیگیری روند شفافیت و بررسی تخلفات مالی انجام شده ظرف سالهای گذشته در مدیریت شهری گفت: تخلفات را با صراحت و شجاعانه اعلام کرده ایم.

- خزانه دار شورای شهر تهران: تخلفات را به صراحت و شجاعانه اعلام کرده ایم خزانه دار شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به پیگیری روند شفافیت و بررسی تخلفات مالی انجام شده ظرف سالهای گذشته در مدیریت شهری گفت: تخلفات را با صراحت و شجاعانه اعلام کرده ایم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید حسن رسولی در نشست خبری امروز سه شنبه که به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد گفت: نقش و جایگاه کمیسیون برنامه و بودجه از جهت هایی با سایر کمیسیون های شورا متفاوت است چرا که به صورت فرابخشی هم در حوزه برنامه های دراز مدت و هم در بودجه های سنواتی که برش یک ساله برنامه پنجم هستند، نقش تعیین کننده ای دارند.

وی افزود: با لحاظ مسائل مختلف حوزه مدیریت شهری ترسیم نقشه راه توسط کمیسیون برنامه و بودجه انجام می شود و درکنار کمیسیون های بخشی در تعامل با شهرداری در حوزه مقررات گذاری نظارت و اجرا همچون کمیسیون های حمل و نقل و سلامت نقش به سزایی را ایفا می کند.

وی ادامه داد: علاوه بر تنظیم برنامه ها و نظارت بر اجرای آن، دریافت لوایح بودجه سنواتی و ارائه گزارش به صحن جهت تصویب بودجه سنواتی و همچنین بررسی مسا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خزانه دار شورای شهر تهران: تخلفات را به صراحت و شجاعانه اعلام کرده ایم

خزانه دار شورای شهر تهران: تخلفات را به صراحت و شجاعانه اعلام کرده ایم