مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 اردیبهشت 1399 ساعت 09:162020-05-05اقتصادي

واگذاری مدیریت سد «کوچری» گلپایگان به شرکت توسعه منابع آب ایران


مجری بهره برداری سد مخزنی کوچری گلپایگان گفت: مدیریت بهره برداری سد کوچری گلپایگان از سوی دولت و وزارت نیرو به شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران محول شد.

- کوروش نادری در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: برای دومین سال متوالی در پی بارش های سال زراعی شاهد سرریز شدن سد کوچری گلپایگان هستیم و امیدواریم با توجه به نوع مصارف، مدیریت بهینه مصرف و صرفه جویی لازم از این منبع مهم خدادی انجام شود.

وی گفت: شهرستان گلپایگان با وجود اینکه حوزه آبریز است اما در گذشته در تقسیمات حوزه آبریزی در زیر مجموعه شرکت آب منطقه تهران قرار داشت و به همین دلیل دستگاه اجرایی احداث سد کوچری و سامانه انتقال آب شرکت آب منطقه تهران بوده است که اکنون 98 درصد آن به اتمام رسیده و دو درصد مابقی مربوط به نواقص جزیی که به زودی انجام خواهد شد.

مدیریت سد کوچری گلپایگان به شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران محول شد مجری بهره برداری سد مخزنی کوچری گلپایگان تصریح کرد: استان های اصفهان، مرکزی و قم از منبع آب سد کوچری استفاده می کنند که با توجه به مصارف آب شرب، کشاورزی و زیست محیطی بر اساس برنامه ریزی کارشناسی و تصمیم گیری مقرر شده است که یک دستگاه فرا استانی مدیریت بهره برداری سد کوچری گلپایگان را عهده دار شود که به دنبال رایزنی های صورت گرفته از سوی دولت و وزارت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واگذاری مدیریت سد «کوچری» گلپایگان به شرکت توسعه منابع آب ایران

واگذاری مدیریت سد «کوچری» گلپایگان به شرکت توسعه منابع آب ایران