مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 اردیبهشت 1399 ساعت 09:102020-05-05بين الملل

آغاز عملیات لیبی برای آزادسازی پایگاه استراتژیک الوطیه


نیروهای دولت وفاق ملی لیبی امروز (سه شنبه) عملیات نظامی را برای آزادسازی پایگاه هوایی الوطیه در غرب طرابلس بعد از گذشت چند روز از محاصره آن آغاز کردند.

- نیروهای دولت وفاق ملی لیبی امروز (سه شنبه) عملیات نظامی را برای آزادسازی پایگاه هوایی الوطیه در غرب طرابلس بعد از گذشت چند روز از محاصره آن آغاز کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از آناتولی، این منبع وابسته به دولت لیبی که نخواست نامش فاش شود، گفت که نیروهای آنها بامداد امروز عملیات نظامی خود را برای آزادسازی پایگاه استراتژیک الوطیه آغاز کردند.

این منبع عنوان داشت که حملات توپخانه ای سنگین راه را برای نیروهای زمینی جهت یورش به این پایگاه هموار کرده و درگیری ها در حال حاضر به این پایگاه بسیار نزدیک شده است.

وی گفت که عملیات کنترل بر این پایگاه آسان است، چراکه نیروهای مستقر در آن اندک هستند و بیشترشان به ویژه بعد از حملات هوایی چند روز قبل، عقب نشینی کرده اند.

در اواخر آوریل گذشته، محمد قنونو، سخنگوی نیروهای دولت وفاق ملی لیبی اعلام کرد که الوطیه مهم ترین پایگاهی است که شورشیان در تعدی شان به پایتخت از آن استفاده می کنند و کشورهای حامی خلیفه حفتر، فرمانده نیروهای موسوم به ارتش ملی لیبی می خواستند که الوطیه یک پایگاه اماراتی باشد، همانند پایگاه الخادم که در المرج در شرق لی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز عملیات لیبی برای آزادسازی پایگاه استراتژیک الوطیه

آغاز عملیات لیبی برای آزادسازی پایگاه استراتژیک الوطیه