مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 اردیبهشت 1399 ساعت 08:452020-05-05اقتصادي

مجموعه های خصوصی گردشگری فارس 600 میلیاد تومان از کرونا خسارت دیده اند


مصیب امیری در گفت و گو با خبرگزاری فارس در شیراز اظهار داشت: کلیه اماکن گردشگری از اسفندماه تاکنون در تعطیلی کامل به سر می برند و تا زمان اعلام ستاد ملی کلی کرونا مبنی بر بازگشایی، تعطیل خواهند ماند.

وی ادامه داد: 500 واحد مجموعه های اقامتی خصوصی استان شامل هتل، هتل آپارتمان، مهمانپذیر، خانه مسافر، 258 دفتر خدمات مسافرتی، مراکز آموزشی گردشگری، راهنمایان گردشگری، رستوران ها، سفره خانه ها و خانه های سنتی مجموعا متحمل 600 میلیارد تومان خسارت در مدت سه ماهه اسفند، فروردین و اردیبهشت تا به امروز شده اند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فارس افزود: در این راستا با توجه به زیان های وارده به این بخش که نقش مهمی در اشتغال حوزه گردشگری دارد، دولت حمایت هایی را خواهد داشت که پیگیر تخصیص آنها هستیم.

امیری در بخش دیگری از این گفت و گو از ظرفیت های بالای شهر شیراز در خصوص جذب گردشگر بیان داشت: شیراز جاذبه های بسیاری در ابعاد مختلف مذهبی، تاریخی، فرهنگی، پزشکی دارد و همین امر موجب جذب گردشگران است.

این در حالی است، ایام نوروز به ویژه از اسفند ماه تا اردیبهشت ماه همه ساله هتل های ما مملو از مسافر است و حدود 60 درصد گردشگران ما در طول سال مربوط به این سه ماه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجموعه های خصوصی گردشگری فارس 600 میلیاد تومان از کرونا خسارت دیده اند

مجموعه های خصوصی گردشگری فارس 600 میلیاد تومان از کرونا خسارت دیده اند