مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 اردیبهشت 1399 ساعت 08:302020-05-05سياسي

انجام 757 پروژه عمرانی توسط گروه های جهادی در گیلان


رییس بسیج سازندگی گیلان با اشاره به اجرای 757 پروژه عمرانی در این استان توسط گروه های جهادی، گفت: بیش از 45 میلیارد تومان برای اجرای این پروژه ها هزینه شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ احمد ابراهیمی پیش از ظهر سه شنبه در نشست خبری به مناسبت بیستمین سالروز تأسیس بسیج سازندگی با اشاره به اینکه این سازمان بر اساس احساس نیاز جامعه به فرمان رهبر معظم انقلاب تأسیس شد، اظهار کرد: رویکرد سازمان بسیج سازندگی فعالیت در حوزه های محرومیت زدایی و سازندگی با بهره گیری از نیروی جوان است.

وی به عضویت 550 گروه جهادی در سامانه اطلس جهادی استان گیلان اشاره کرد و گفت: در حال حاضر نیز 700 گروه جهادی دیگر نیز برای ثبت در این سامانه آماده هستند.

رییس بسیج سازندگی گیلان با اشاره به جهش خوب در حوزه گروه های جهادی به ویژه در بخش کشاورزی، افزود: گروه های جهادی حوزه کشاورزی، بهداشت و درمان، عمرانی، آموزشی، فرهنگی فعالیت می کنند.

وی در ادامه به برخی از فعالیت های سازمان بسیج سازندگی استان گیلان اشاره و تصریح کرد: بازسازی 206 واحد مسکونی آسیب دیده در سیل منطقه گمیشان استان گلستان و در دست ساخت بودن 87 واحدی دیگر بخشی از فعالیت این گروه های جهادی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام 757 پروژه عمرانی توسط گروه های جهادی در گیلان

انجام 757 پروژه عمرانی توسط گروه های جهادی در گیلان