مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 اردیبهشت 1399 ساعت 08:102020-05-05سياسي

میزبانی «جشن رمضان» از گروه جهادی خوزستان


برنامه «جشن رمضان» سه شنبه 16 اردیبهشت میزبان گروه جهادی نصر از خوزستان، سیده فاطمه بویرده خبرنگار شبکه العالم در آبادان و خسرو کشاورز بازیگر خواهد بود.

- برنامه جشن رمضان سه شنبه 16 اردیبهشت میزبان گروه جهادی نصر از خوزستان، سیده فاطمه بویرده خبرنگار شبکه العالم در آبادان و خسرو کشاورز بازیگر خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی شبکه پنج سیما، برنامه جشن رمضان امروز 16 اردیبهشت ماه در یازدهمین روز از رمضان میزبان گروه جهادی از خوزستان است.

در زمان سیل خوزستان سردار شهید حاج قاسم سلیمانی برای کمک و تسلای مردم خوزستان وارد شهر می شود و در این میان گروه جهادی و خبرنگار شبکه العالم با سردار سلیمانی روبرو می شوند که داستان آنها در برنامه شنیده می شود.

خسرو کشاورز بازیگر کشورمان از دیگر مهمانان برنامه امشب است.

برنامه جشن رمضان 99 کاری از گروه اجتماعی شبکه پنج به تهیه کنندگی رسول آذرسرا و اجرای حسین مولایی هر شب ساعت 19:45 روی آنتن شبکه پنج سیما می رود.

رسول آذرسرا تهیه کننده برنامه جشن رمضان در توضیح این برنامه گفت: جشن رمضان امسال میزبان گروه ها و چهره های جهادی است که با دعوت از آنها و گفتگو پیرامون فعالیت شان، بخشی از عملکرد این گروه های جهادی در قالب یک مستند نمایشی به تصویر کشیده می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میزبانی «جشن رمضان» از گروه جهادی خوزستان

میزبانی «جشن رمضان» از گروه جهادی خوزستان