مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 اردیبهشت 1399 ساعت 07:302020-05-05سياسي

اولتیماتوم رییس کل دادگستری مازندران برای کسانی که حقوق بیت المال را زیر پا بگذارند


نباید اجازه بدهیم کوچک ترین تعرض به حقوق بیت المال صورت گیرد، نسبت به هرگونه تعرض به حقوق بیت المال بی رحم و بی گذشت خواهم بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، حجت الاسلام محمد صادق اکبری رییس کل دادگستری مازندران در اولین جلسه شورای حفظ حقوق بیت المال مازندران، از نحوه اجرای احکام پرونده های مرتبط در سال گذشته، انتقاد کرد و گفت: برای مدیران دستگاه های اجرایی استان  مهلت اجرای این احکام تا پایان شهریور ماه تعیین شده است و هیچ عذری برای اجرا نشدن احکام شورای حفظ بیت المال پذیرفته نیست.

وی افزود: ادارات کل منابع طبیعی، جهاد کشاورزی، حفاظت محیط زیست، راه و شهرسازی و اوقاف بیشترین پرونده های مرتبط با زمین خواری، تصرف و تجاوز به عرصه های طبیعی و انفال را دارا هستند که باید بدون هیچ عذری احکام صادر شده را اجرایی کنند.

  اکبری خاطرنشان کرد: اجرای احکام حقوق بیت المال موجب جلوگیری از حق ضایع شده و برگشت بیت المال می شود، اگر احکام بیت المال به دلایلی اجرایی نشود و یا مشمول مرور زمان زیاد شود، متخلفان از عدم اجرا و قاطعیت دستگاه قضایی، نظارتی، اطلاعاتی و امنیتی سوء استفاده کرده و انگیزه دست اندازی ها بیشتر می شود.

*برای مدیرانی که کوتاهی کنند پرونده تشکیل خواهد شد این مسؤول گفت: اگر احکام مرتبط با بیت المال و انفال استان در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولتیماتوم رییس کل دادگستری مازندران برای کسانی که حقوق بیت المال را زیر پا بگذارند

اولتیماتوم رییس کل دادگستری مازندران برای کسانی که حقوق بیت المال را زیر پا بگذارند