مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 اردیبهشت 1399 ساعت 07:102020-05-05سياسي

فعالیت 550 گروه جهادی در گیلان


مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان با بیان اینکه همه اقشار بسیج در گروه های جهادی مشغول به فعالیت هستند و نقش قشر خودشان را با کمک به اقشار آسیب دیده ایفا می کنند، - ایسنا/گیلان مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان با بیان اینکه همه اقشار بسیج در گروه های جهادی مشغول به فعالیت هستند و نقش قشر خودشان را با کمک به اقشار آسیب دیده ایفا می کنند، افزود: بالغ بر 550 گروه جهادی در سامانه اطلس جهادی استان عضو هستند.

احمد ابراهیمی در نشست خبری با اصحاب رسانه استان که به مناسبت 17 اردیبهشت سالروز تاسیس بسیج سازندگی برگزار شد اظهار کرد: بسیج سازندگی بنا به فرمان مقام معظم رهبری، بر اساس نیاز جامعه و با رویکرد فعالیت جوانان در حوزه های محرومیت زدایی و سازندگی تشکیل شد.

وی با بیان اینکه همه اقشار بسیج در گروه های جهادی مشغول به فعالیت هستند و نقش قشر خودشان را با کمک به اقشار آسیب دیده ایفا می کنند، افزود: بالغ بر 550 گروه جهادی در سامانه اطلس جهادی استان عضو هستند.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان با بیان اینکه تاکنون 700 گروه جهادی آمادگی ثبت در سامانه اطلس استان را دارند گفت: در سال جاری جهشی در گروه های جهادی در استان بویژه در بخش کشاورزی شاهد خواهیم بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 550 گروه جهادی در گیلان

فعالیت 550 گروه جهادی در گیلان