مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 اردیبهشت 1399 ساعت 06:352020-05-05بين الملل

موافقت پارلمان مصر با تمدید 3 ماهه وضعیت فوق العاده


پارلمان مصر امروز (سه شنبه) با تمدید سه ماهه وضعیت فوق العاده در این کشور برای مقابله با بحران های امنیتی و بهداشتی موافقت کرد.

- پارلمان مصر امروز (سه شنبه) با تمدید سه ماهه وضعیت فوق العاده در این کشور برای مقابله با بحران های امنیتی و بهداشتی موافقت کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از المیادین، پارلمان مصر با دستور شماره 168ریاست جمهوری این کشور برای سال 2020 مبنی بر تمدید سه ماهه وضعیت فوق العاده در سراسر مصر موافقت کرد.

در همین راستا، علی عبد العال، رییس پارلمان مصر در این باره گفت که دلیل موافقت پارلمان با تمدید سه ماهه وضعیت فوق العاده مقابله با دو بحران امنیتی و بهداشتی است.

وی افزود: قوانینی که اخیراً در زمینه بهداشتی و درمانی تصویب شد وارد فاز اجرایی شده اند.

مصر زمانی که وضعیت فوق العاده اعلام می کند جهان آن را احساس نمی کند، چراکه این وضعیت در مرزهای بسته ای اعمال می شود و امنیت عمومی را به خطر نمی اندازد.

تمدید سه ماهه وضعیت فوق العاده از سه شنبه گذشته از سوی دولت مصر اعلام شد و لازم بود که پارلمان این دستور ریاست جمهوری را ظرف مدت هفت روز بررسی و تأیید کند.

عبدالفتاح سیسی، رییس جمهور مصر سه شنبه گذشته اعلام کرد که بنا به شرایط امنیتی و بهداشتی خطرناک در کشور و پس از نظرخواهی از شورای وزیران، در تمام نقاط کشور وضعیت فوق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موافقت پارلمان مصر با تمدید 3 ماهه وضعیت فوق العاده

موافقت پارلمان مصر با تمدید 3 ماهه وضعیت فوق العاده