مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 اردیبهشت 1399 ساعت 04:502020-05-05سياسي

وجود 50 موقوفه مرتبط با اطعام رمضان در طبس


رییس اداره اوقاف و امورخیریه طبس گفت: در حال حاضر 50 موقوفه مرتبط مرتبط با ماه رمضان، اطعام و تعزیه داری در این شهرستان به ثبت رسیده که متناسب با شرایط جامعه در ماه رمضان امسال در راستای تهیه بسته های غذایی و بهداشتی از نیات آن استفاده خواهد شد.

- ایسنا/خراسان جنوبی رییس اداره اوقاف و امورخیریه طبس گفت: در حال حاضر 50 موقوفه مرتبط مرتبط با ماه رمضان، اطعام و تعزیه داری در این شهرستان به ثبت رسیده که متناسب با شرایط جامعه در ماه رمضان امسال در راستای تهیه بسته های غذایی و بهداشتی از نیات آن استفاده خواهد شد.

علی امینی نسب، شب گذشته 15 اردیبهشت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای فرمایش مقام معظم رهبری و در راستای کمک مؤمنانه، قرار است 200 بسته غذایی توسط اداره اوقاف و حدود 100 بسته توسط متولیان موقوفات در سطح شهرستان در ماه رمضان توزیع شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با اشاره به توزیع 300 بسته بهداشتی از محل موقوفات، تصریح کرد: در شب های احیا نیز در یکی از مراکز تحت نظارت بهزیستی، ضیافت افطاری برگزار خواهد شد.

امینی نسب یادآور شد: با توجه به شرایط اقتصادی جامعه و شیوع کرونا، امیدواریم سوق دادن نیات وقف به نیازهای مقتضای شرایط جامعه، کمک بسزایی در رفع فقر و بهبود زندگی ایتام و نیازمندان کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وجود 50 موقوفه مرتبط با اطعام رمضان در طبس

وجود 50 موقوفه مرتبط با اطعام رمضان در طبس