مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 اردیبهشت 1399 ساعت 04:402020-05-05سياسي

راهکار در کرمانشاه اجرایی شد


مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمانشاه از اجرای طرح ملی راهکار در 563 کانون فرهنگی هنری مساجد استان خبر داد.

- ایسنا/کرمانشاه مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمانشاه از اجرای طرح ملی "راهکار" در 563 کانون فرهنگی هنری مساجد استان خبر داد.

حجت الاسلام افشین کلات پور در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به اجرای طرح ملی راهکار در سراسر کشور درماه مبارک رمضان، گفت: این طرح هم اکنون در 563 کانون فرهنگی و هنری مساجد استان به اجرا در آمده است.

وی افزود: این طرح با هدف ایجاد و تقویت نهضت خدمت رسانی، تقویت بنیه ایمان، همدلی، کار و ایثار در محیط خانواده و محله با استفاده از ظرفیت های خودجوش و داوطلبانه مردمی با محوریت کانون مساجد در حال اجرا است.

وی افزود: در این طرح 14 برنامه عملیاتی در چهار محور ایمان، همدلی، کار و ایثار طراحی شده تا کانون های فرهنگی هنری بتوانند تا زمانی که نماز جماعت در مساجد برقرار نیست، این برنامه ها را اجرا کنند.

کلات پور تصریح کرد: دراین طرح سه رویکرد اعتمادسازی، شبکه سازی و جریان سازی در دستور کار قرار گرفته که اعضای کانون ها بر اساس آن فعالیت می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهکار در کرمانشاه اجرایی شد

راهکار در کرمانشاه اجرایی شد