مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 اردیبهشت 1399 ساعت 04:302020-05-05اقتصادي

بیش از 8000 علمک در سال 98 در مناطق شهری و روستای کردستان نصب شد


مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان گفت: بیش ازهشت هزار علمک در سال 98 در بخش های شهری و روستای این استان توسط شرکت گاز کردستان نصب شده است.

- احمد فعله گری در گفت و گو با خبرنگار مهر ، اظهار داشت: شاید بتوان انشعاب گاز را به عنوان حساس ترین انشعاب ساختمان معرفی کرد و به همین خاطر استانداردهای مربوط به آن بسیار سخت گیرانه است و ناظرین تاسیسات مکانیکی، در حین اجرای لوله کشی های گاز در ساختمان، موظف به کنترل تمامی جزییات اجرایی و مصالح مورد استفاده هستند.

وی در مورد حساس بودن نصب علمک افزود: طرح ضربتی گازرسانی در کردستان و تبدیل کردن آن به یک کارگاه عظیم گازرسانی موجب شد تا عملیات لوله گذاری با سرعتی بیش از پیش انجام و مردم روستاهای دور افتاده استان نسبت به وصل گاز منازل شان امیدوارتر شوند و سطح رفاه و امید به زندگی با ارتقاء قابل تاملی رو به رو بوده است.

مدیرعامل شرکت گاز کردستان ادامه داد: انجام هرگونه حفاری در سطح شهر یا روستا نیازمند مجوز از کمیسیون حفاری است و در هر منطقه باید با رعایت برنامه زمان بندی و همکاری و هماهنگی سایر دستگاه های حفاری صورت بگیرد و همچنین در بحث استقرار تاسیسات نیز نیاز به هماهنگی زیادی دارد.

فعله گری یادآور شد: در این خصوص نیز خوشبختانه همکاری های مناسبی صورت گرفته و این همراهی سبب شده تا در برخی من


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 8000 علمک در سال 98 در مناطق شهری و روستای کردستان نصب شد

بیش از 8000 علمک در سال 98 در مناطق شهری و روستای کردستان نصب شد