مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 اردیبهشت 1399 ساعت 03:352020-05-05سياسي

خانه قدیمی محله جمشیدآباد، تداخلی با مسیر گشایی شهید خلیلی ندارد


خانه قدیمی موجود در محله جمشیدآباد، هیچ تداخلی با پروژه مسیر گشایی شهید خلیلی ندارد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی شهردار منطقه4 تبریز گفت: خانه قدیمی موجود در محله جمشیدآباد، هیچ تداخلی با پروژه مسیر گشایی شهید خلیلی ندارد.

اکبر امجدی با اشاره به برخی ابراز نگرانی ها در مورد تخریب یک باب خانه قدیمی در محدوده این منطقه، اظهار کرد: پلاکی که با عنوان خانه باباخان در فضای مجازی از آن یاد می شود، در مسیر پروژه مسیر گشایی شهید خلیلی واقع نشده است.

شهردار منطقه4 تبریز با بیان اینکه هر پروژه عمرانی، به ویژه در بحث مسیر گشایی ها، پیش از آغاز از طریق اداره کل میراث فرهنگی، استعلام می شود، یادآور شد: مطابق کارشناسی ها، هیچ مانعی در مسیر اجرای پروژه مسیرگشایی شهید خلیلی نیست و البته چنانکه اشاره شد، این خانه قدیمی، ارتباطی با پروژه های عمرانی منطقه 4 ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی شهرداری تبریز، وی خاطرنشان کرد: پلاکی که در مجاورت خانه باباخان است، ارزش تاریخی نداشت و از سوی دیگر، با توجه به گزارش سایت قطره و به نقل ازهای مردمی و انتظامی در مورد مشاهده برخی ناهنجاری ها، این مخروبه در روزهای اخیر برچیده شده است و در حین عملیات، هیچ لطمه ای به خانه قدیمی باباخان وارد نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانه قدیمی محله جمشیدآباد، تداخلی با مسیر گشایی شهید خلیلی ندارد

خانه قدیمی محله جمشیدآباد، تداخلی با مسیر گشایی شهید خلیلی ندارد