مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 اردیبهشت 1399 ساعت 03:252020-05-05حوادث

کلاهبرداری 35 میلیاردی با جعل اسناد مالی


معاون مبارزه با جرایم جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری جاعل حرفه ای خبر داد و گفت: متهم با جعل اسناد مالی شرکت خصوصی اقدام به کلاهبرداری 35 میلیارد ریالی کرده بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سرهنگ کارآگاه جهانگیر تقی پور اظهار داشت: در اواخر فروردین ماه امسال یک فقره پرونده جعل و کلاهبرداری به دادخواهی مدیرعامل شرکت خصوصی از شعبه یک بازپرسی دادسرای ناحیه 6 تهران جهت رسیدگی تخصصی به اداره سیزدهم پلیس آگاهی ارجاع شد.

وی گفت: شاکی با حضور در اداره سیزدهم اظهار داشت یکی از کارمندانش به نام کامران 30 ساله که حدود 2 سال است در شرکت مشغول به کار است با جعل اسناد تعهدآور بانکی اقدام به کلاهبرداری 3 و نیم میلیارد تومانی کرده و متواری شده است.

تقی پور افزود: کارآگاهان با شنیدن اظهارات شاکی طی انجام اقدامات پلیسی یافتند کامران به صورت ماهرانه ای اقدام به جعل اسناد مالی کرده و هیچ گونه آثاری از خود بجا نگذاشته است.

وی اشاره کرد: کارآگاهان با بهره گیری از روش های های علمی کشف جرم موفق شدند مخفیگاه کامران را در محدوده شمال شهر تهران شناسایی کنند که با هماهنگی بازپرس پرونده در مورخه سیزدهم اردیبهشت ماه طی یک عملیات پلیسی کامران دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاهبرداری 35 میلیاردی با جعل اسناد مالی

کلاهبرداری 35 میلیاردی با جعل اسناد مالی