مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 اردیبهشت 1399 ساعت 03:152020-05-04دانش

تاسیس نهاد نیکوکاری امید و دانش وابسته به انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سیاوش صفوی، عضو انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران و از اعضای هیئت موسس این نهاد اظهار داشت: دو سال قبل در جریان زلزله کرمانشاه، - عضو انجمن جراحان پلاستیک از تاسیس نهاد نیکوکاری امید و دانش وابسته به انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سیاوش صفوی، عضو انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران و از اعضای هیئت موسس این نهاد اظهار داشت: دو سال قبل در جریان زلزله کرمانشاه، انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران نسبت به ساخت 6 مدرسه 2 کلاسه به صورت کانکس که تنها راه برقراری و تداوم آموزش در شرایط اضطراری بود اقدام کرد و در حال حاضر این مدارس برای دانش آموزان قابل استفاده است.

وی اشاره کرد این نهاد با هدف مدرسه سازی و ارتقاء سطح دانش اندوزی در مناطق محروم بنیان نهاده شده است.

این جراح پلاستیک با بیان اینکه تمام مشکلات جامعه ریشه در جهل دارد گفت: تولید دانش و مدرسه سازی در مقابله با جهل حائز اهمیت اساسی است.

سیاوش صفوی افزود به پیشنهاد علی بیژنی ریاست اسبق انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران دکتر علی اکبر جلالی و اینجانب با توجه به اینکه هر سه سابقه فعالیت 25 تا 30 ساله در انجمن مدرسه سازی دیگری داشتیم که بیش از 1025 مدرسه را در مناطق محروم عمدتا خرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاسیس نهاد نیکوکاری امید و دانش وابسته به انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران

تاسیس نهاد نیکوکاری امید و دانش وابسته به انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران