مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 اردیبهشت 1399 ساعت 02:102020-05-04اقتصادي

آغاز طرح توانمندسازی زنان سرپرست خانوار در سکونتگاه های غیررسمی شهر تبریز


مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان شرقی از آغاز فاز اول طرح توانمندسازی فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی زنان سرپرست خانوار در سکونتگاه های غیررسمی شهر تبریز خبر داد.

- مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان شرقی خبر داد آغاز "طرح توانمندسازی زنان سرپرست خانوار" در سکونتگاه های غیررسمی شهر تبریز ایسنا/آذربایجان شرقی مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان شرقی از آغاز فاز اول "طرح توانمندسازی فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی زنان سرپرست خانوار در سکونتگاه های غیررسمی شهر تبریز" خبر داد.

رقیه صادق زاده در جلسه ای با حضور مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری و مدیران دفاتر تسهیل گری و توسعه محلی شهر تبریز، بر لزوم توانمندسازی فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی زنان سرپرست خانوار در محلات حاشیه شهر تبریز تاکید کرد.

وی با اشاره به آغاز فاز اول طرح توانمندسازی فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی زنان سرپرست خانوار در سکونتگاه های غیررسمی شهر تبریز ، گفت: ارائه آموزش های لازم برای مهارت آموزی و اشتغال، ایجاد انگیزه، اعتماد به نفس و توجه به بازار از اولویت های این طرح است.

وی با بیان این که این طرح با مشارکت معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری تهیه شده است، افزود: فعالیت های مورد نظر در این برنام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز طرح توانمندسازی زنان سرپرست خانوار در سکونتگاه های غیررسمی شهر تبریز

آغاز طرح توانمندسازی زنان سرپرست خانوار در سکونتگاه های غیررسمی شهر تبریز