مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 اردیبهشت 1399 ساعت 19:352020-05-04ورزشي

«هوانوردی عمومی» در فرودگاه خرم آباد آموزش خلبانی و رونق گردشگری


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر، علی کاملی درباره ورود فرودگاه خرم آباد به حوزه هوانوردی عمومی، گفت: ظرفیت های استان لرستان از منظر طبیعی و تاریخی به همراه ظرفیت های بالفعل و آماده فرودگاه خرم آباد برای راه اندازی این صنعت، ما را بر آن داشت تا در اسرع وقت و با تمام توان در این مسیر گام برداریم.

وی با اشاره به تغییر در نگرش شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران به صنعت هوانوردی و اقدام در رونق آن به صورت یک برنامه مدون و اصولی و استفاده از این ظرفیت، گفت: در این راستا با برگزاری جلسات مشترک با بخش خصوصی در راستای خدمت رسانی به مردم استان لرستان و همچنین مکاتبات با این دستگاه ها و بخش خصوصی اقدام کردیم.

مدیر فرودگاه خرم آباد، افزود: این فرودگاه با همکاری و راهبری شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران آمادگی این را دارد که با اشتراک گذاری مجوز فعالیت های هوانوردی عمومی (A.

O.

C ) و در اختیار گذاشتن اماکن مورد نیاز و با کمترین سرمایه گذاری توسط اشخاص حقیقی، حقوقی و بخش خصوصی یا دولتی نسبت به آغاز فعالیت در این حوزه اقدام کند.

کاملی با بیان این که بیش از 14 پروژه قابل اجرا در صنعت هوانوردی عمومی تعریف کرده ایم، به بیان این پروژه ها پرداخت و گفت: آموزش خلبانی CPL و PPL، راه اندازی پروازهای تفریحی، جشنواره ورزش های هوایی، تبادل مرسولات پستی، پایش خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«هوانوردی عمومی» در فرودگاه خرم آباد آموزش خلبانی و رونق گردشگری

«هوانوردی عمومی» در فرودگاه خرم آباد آموزش خلبانی و رونق گردشگری