مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 اردیبهشت 1399 ساعت 19:202020-05-04سياسي

«هوانوردی عمومی» در فرودگاه خرم آباد/ از آموزش خلبانی تا رونق گردشگری


مدیر فرودگاه خرم آباد از ورود این فرودگاه به حوزه «هوانوردی عمومی» با توجه به وجود ظرفیت های موجود در لرستان خبر داد.

- خرم آباد- مدیر فرودگاه خرم آباد از ورود این فرودگاه به حوزه هوانوردی عمومی با توجه به وجود ظرفیت های موجود در لرستان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، علی کاملی درباره ورود فرودگاه خرم آباد به حوزه هوانوردی عمومی، گفت: ظرفیت های استان لرستان از منظر طبیعی و تاریخی به همراه ظرفیت های بالفعل و آماده فرودگاه خرم آباد برای راه اندازی این صنعت، ما را بر آن داشت تا در اسرع وقت و با تمام توان در این مسیر گام برداریم.

وی با اشاره به تغییر در نگرش شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران به صنعت هوانوردی و اقدام در رونق آن به صورت یک برنامه مدون و اصولی و استفاده از این ظرفیت، گفت: در این راستا با برگزاری جلسات مشترک با بخش خصوصی در راستای خدمت رسانی به مردم استان لرستان و همچنین مکاتبات با این دستگاه ها و بخش خصوصی اقدام کردیم.

مدیر فرودگاه خرم آباد، افزود: این فرودگاه با همکاری و راهبری شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران آمادگی این را دارد که با اشتراک گذاری مجوز فعالیت های هوانوردی عمومی (A.

O.

C ) و در اختیار گذاشتن اماکن مورد نیاز و با کمترین سرمایه گذاری توسط اشخاص حقیقی، حقوقی و بخش خصوصی یا دولتی نسبت به آغاز فعال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«هوانوردی عمومی» در فرودگاه خرم آباد/ از آموزش خلبانی تا رونق گردشگری

«هوانوردی عمومی» در فرودگاه خرم آباد/ از آموزش خلبانی تا رونق گردشگری