مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 اردیبهشت 1399 ساعت 19:052020-05-04اجتماعي

احداث 13 فضای آموزشی در شهرستان تنگستان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، عبدالحسن رفیعی پور عصر دوشنبه در آیین تقدیر از معلمان نمونه شهرستان تنگستان با اشاره به اینکه موفقیت هر جامعه ای در گرو تقویت تعلیم و تربیت است اظهار داشت: دانش آموزان در سایه تلاش معلمان، ضمن رشد علمی، راه و رسم زندگی را می آموزند.

وی افزود: توسعه انسانی رکن اصلی توسعه پایدار است که این مهم بر دوش آموزش و پرورش در هر کشوری است زیرا آموزش و پرورش در ساختن یک جامعه پویا نقش محوری دارد لذا برای ارتقا کیفیت آموزش در کشور باید توجه و نگاه به آموزش و پرورش تغییر کند.

رفیعی پور با بیان اینکه حاکمیت، دولت، خانواده، جامعه و رسانه ها همگی باید در خدمت آموزش و پرورش کشور باشند خاطر نشان کرد: مدارس مرکز مولد نیروی انسانی جامعه هستند و همه نیازمندی های جامعه از نظر نیروی انسانی از مدرسه تأمین می شود و هر قدر اقبال عمومی نسبت به حوزه تعلیم و تربیت و معلمان بیشتر شود منفعت بیشتری نصیب اجتماع خواهد شد.

رفیعی پور تصریح کرد: در شرایط کنونی و شیوع بیماری کرونا نیز معلمان در راه اندازی کارگاه تولید ماسک و نیز به صورت مجازی تلاش چشمگیری برای پیشگیری از وقفه در روند تعلیم و تربیت دارند که جای تقدیر دارد.

وی خاطرنشان کرد: حمایت از مجموعه آموزش و پرورش، حمایت از آبادانی و پیشرفت شهرستان است و همه باید با همدلی به این مجموع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث 13 فضای آموزشی در شهرستان تنگستان

احداث 13 فضای آموزشی در شهرستان تنگستان