مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 اردیبهشت 1399 ساعت 19:002020-05-04فرهنگي

تسلیت هایی برای درگذشت نجف دریابندری


بنیاد شعر و ادبیات داستانی ایرانیان و اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران در پیام هایی درگذشت نجف دریابندری را تسلیت گفتند.

- بنیاد شعر و ادبیات داستانی ایرانیان و اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران در پیام هایی درگذشت نجف دریابندری را تسلیت گفتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در پیام بنیاد شعر و ادبیات داستانی ایرانیان در پی درگذشت نجف دریابندری آمده است: درگذشت مترجم و نویسنده کارکشته کشورمان، نجف دریابندری، جامعه ی ادبی و کتابدوستان ایرانی را در اندوه فروبرد.

زنده یاد نجف دریابندری، سال ها کتاب دوستان فارسی زبان را بر بالِ آثار برجسته نویسندگانی چون همینگوی، مارک تواین، ایشی گورو، ویلیام فاکنر و دکتروف نشاند و آن ها را به سیاحتِ ادبیات داستانی جهان برد؛ او که به گفته استاد محمدعلی موحد آدمی خودآموخته؛ خود استاد خود بوده، خودکِشته و خوددرویده بود، در تمام سال های فعالیت حرفه ای دست از خواندن، نوشتن، ترجمه کردن و پژوهیدن برنداشت.

چنان که زیست آن استاد صاحب نام می تواند هم چون آثار و تالیفات او برای جوانانِ جویای فضیلت آموزنده باشد.

بنیاد شعر و ادبیات داستانی ضایعه درگذشت روان شاد نجف دریابندری را به خانواده گرامی ایشان و اهالی فرهنگ و ادبیات تسلیت گفته و برای آن عزیز ازدست رفته طلب مغفرت می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسلیت هایی برای درگذشت نجف دریابندری

تسلیت هایی برای درگذشت نجف دریابندری