مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 اردیبهشت 1399 ساعت 17:102020-05-04سياسي

آغاز عملیات ترمیم همه معابر شهر سی سخت/امیدواری مردم به خدمات شهرداری


بعد از سالها انتظار عملیات ساماندهی خیابان ها و پیاده روهای شهر سی سخت کلید خورد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سی سخت، بعد از سالها انتظار عملیات ترمیم و روکش آسفالت و ترمیم پیاده روهای خیابان های شهر سی سخت عملیاتی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس؛ علی فرد شهردار سی سخت به همراه صیادی مدیر برق دنا، نماینده آب و فاضلاب و چند تن از اعضای شورای شهر در یک بازدید میدانی از پیاده روها و خیابان های اصلی شهر که دارای مشکل اساسی بودند تصمیم گرفتند عملیات روکش آسفالت و ساماندهی پیاده روها  را عملیاتی کنند.

در همین خصوص جعفری یکی از ساکنین سی سخت در گفت وگو با فارس در خصوص عملکرد شهرداری این شهر گفت: علی فرد از زمان ورودش به شهرداری سی سخت تاکنون از هیچ کمکی نسبت به مجموعه شهرداری دریغ نکرده و تمام سعی و تلاش خود را برای برطرف کردن مشکلات شهرداری و شهر سی سخت انجام می دهد.

وی گفت: شهردار سی سخت نگاه ویژه ای به مبلمان شهری دارد و نسبت به اجرای مبلمان شهری در سی سخت معتقد است که باید مبلمان شهری طوری طراحی و اجراء شود که متناسب با فرهنگ شهروندان و همچنین گردشگرانی باشد که به سی سخت می آیند.

چراغی یکی دیگر از شهروندان گفت:  به دلیل وجهه اجتماعی بسیار خوب و همچنین رابطه ای که شهردار با مسؤولین کشوری دارد و نیز اعتقاد مسؤولین نسبت به انگیزه و پای کار بودن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز عملیات ترمیم همه معابر شهر سی سخت/امیدواری مردم به خدمات شهرداری

آغاز عملیات ترمیم همه معابر شهر سی سخت/امیدواری مردم به خدمات شهرداری