مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 اردیبهشت 1399 ساعت 17:002020-05-04ورزشي

فینال کوپا دل ری به زمان نامعلومی موکول شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، اخباری در مورد احتمال برگزاری مسبقات طی هفته های آتی پشت درهای بسته شنیده شده، اما به نظر می رسد سرنوشت کوپا دل ری این فصل متفاوت رقم خواهد خورد.

- فینال رقابت های این فصل کوپا دل ری به زمان نامعلومی موکول شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو ، اخباری در مورد احتمال برگزاری مسبقات طی هفته های آتی پشت درهای بسته شنیده شده، اما به نظر می رسد سرنوشت کوپا دل ری این فصل متفاوت رقم خواهد خورد.

دو باشگاه بیلبائو و رئال سوسیداد به توافق رسیده اند که بازی فینال کوپا دل ری امسال به زمان دیگری موکول شده و با حضور هواداران برگزار شود و حتی اگر این به منزله از دست دادن سهمیه لیگ اروپا نیز باشند، دو تیم فینالیست کوپا دل ری خواهان رخ دادن چنین اتفاقی هستند.

روسای این دو باشگاه امروز در مادرید با لوییس روبیالس، رییس فدراسیون فوتبال اسپانیا دیدار کردند و هر سه نفر به توافق رسیدند که فینال باید در محل اصلی یعنی سویا برگزار شده و حضور تماشاگران نیز الزامی باشد.

اما هنوز تاریخ دقیقی در رابطه با این دیدار مشخص نشده و فدراشیون فوتبال اسپانیا در آینده تاریخ مناسبی را برای این دیدار مشخص خواهد کرد.

بدین ترتیب قاعدتا سهمیه لیگ اروپای فوتبال اسپانیا به تیم هفتم رقابت های لالیگا خواهد رسید و فاتح کوپا دل ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فینال کوپا دل ری به زمان نامعلومی موکول شد

فینال کوپا دل ری به زمان نامعلومی موکول شد