مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 اردیبهشت 1399 ساعت 14:052020-05-04سياسي

منطقه ویژه اقتصادی سرخس به «منطقه آزاد» تبدیل شد


مدیرعامل سازمان اقتصادی رضوی گفت: با مصوبه امروز مجلس شورای اسلامی، منطقه ویژه اقتصادی سرخس به منطقه آزاد تبدیل شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از آستان نیوز، سید رضا فاطمی امین ضمن تشکر از پیگیری استاندار و نمایندگان خراسان رضوی و مجلس شورای اسلامی، بیان کرد: این موضوع مدت ها بنا به دلایلی تعویق افتاده بود که با پیگیری های تولیت محترم آستان قدس رضوی و همچنین همراهی دولت و مجلس، این مهم اکنون محقق شده است.

مدیرعامل سازمان اقتصادی رضوی ادامه داد: امید می رود این اقدام که با رأی بالای نمایندگان مجلس به تصویب رسیده است، منشای تحول و جهش در امر تولید شود و زمینه توسعه بیش از پیش صادرات را فراهم کند.

وی با اشاره به اینکه سرخس نخستین شهرستانی در کشور است که در سال 1375 منطقه ویژه اقتصادی در آن شکل گرفت، تصریح کرد: یک سال پس از ایجاد منطقه ویژه اقتصادی در سرخس، به دلیل ظرفیت های بالای تجاری و صادراتی، طرح ایجاد منطقه آزاد تجاری مطرح شد.

فاطمی امین ادامه داد: براساس سند اقتصاد مقاومتی، مناطق ویژه یکی از با اهمیت ‏‏‏ترین جایگاه ‏‏‏ها را در تحقق فرمایشات رهبر‏‏‏ معظم انقلاب دارند، در همین راستا رویکرد سازمان اقتصادی رضوی بر استفاده حداکثری از شرایط ایجاد شده در دوره پسا تحریم با نگاه ویژه به استعدادهای داخلی و اق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منطقه ویژه اقتصادی سرخس به «منطقه آزاد» تبدیل شد

منطقه ویژه اقتصادی سرخس به «منطقه آزاد» تبدیل شد