مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 اردیبهشت 1399 ساعت 13:062020-05-04سياسي

حضرت خدیجه(س) صدیق امت بود معیارهای ازدواج در کشور مناسب نیست


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، حجت الاسلام ناصر رفیعی بعد از ظهر دوشنبه در جلسه تفسیر سوره انبیا که در حرم مطهر حضرت معصومه (س) برگزار شد، با بیان اینکه جهان اسلام مدیون تلاش ها، ایثار، فداکاری و زحمات حضرت خدیجه (س) است، افزود: به فضل خدا کارهای خوبی در سال های اخیر نسبت به این بانوی بزرگوار صورت گرفته اما هنوز کم است زیرا حضرت خدیجه (س) به دلیل 25 سال همراهی و فداکاری و گذشت در زندگی با پیامبر (ص) به گردن همه ما حق دارند.

وی بیان کرد: پدر حضرت خدیجه (س) از مردان و شخصیت های مشهور هستند و نامشان در تاریخ به عنوان شخصیتی بزرگ مطرح شده و چهار برادر و سه خواهر نیز داشتند که ثروت انبوهی به حضرت خدیجه (س) به ارث رسیده بود و خانه ای داشت که نزدیک به مسجد الحرام بود.

این استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه پیامبر (ص) پس از ازدواج با حضرت خدیجه (س) به خانه ایشان آمدند، افزود: متأسفانه جریان تند، غیر عقلانی و جاهلانه وهابیت که ضربه های بسیاری به تاریخ وارد ساختند این خانه را خراب کردند در حالی که این خانه وحی و مرکز ورود و آمدن ملائکه بود.

وی با بیان اینکه حضرت خدیجه (س) بیشترین زندگی را با پیامبر (ص) داشته است، تصریح کرد: در جامعه جاهلیت که از نظر اجتماعی منحط بودند حضرت خدیجه (س) به دنبال اعتقادات جاهلیت نرفتند و نور نبوت را در پیامبر (ص) دیدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضرت خدیجه(س) صدیق امت بود معیارهای ازدواج در کشور مناسب نیست

حضرت خدیجه(س) صدیق امت بود معیارهای ازدواج در کشور مناسب نیست