مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 اردیبهشت 1399 ساعت 12:502020-05-04پزشكي

آمار ابتلا در جنوب غرب خوزستان در مسیر وخامت/ هشدار فرماندار آبادان به شهروندان


رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان از وخامت آمار 24 ساعت گذشته جنوب غرب خوزستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آبادان، شکراله سلمان زاده رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان در تشریح آمار 24 ساعت گذشته این حوزه، اظهار کرد: در 24 ساعت گذشته شهرهای آبادان، خرمشهر و شادگان دارای امار ابتلای چشمگیری بودند که جمع مبتلایان تا امروز به 16 نفر رسیده است.

وی با بیان اینکه مجموع مبتلایان این حوزه تا امروز به 322 نفر رسیده است، گفت: تا کنون در آبادان 131  نفر، خرمشهر 161 و شادگان 30 مبتلا به کووید 19 به ثبت رسیده است.

سلمان زاده با اشاره به توقف آمار فوت در 24 ساعت اخیر این حوزه، تصریح کرد: موارد فوت شده همان 23 نفر باقی مانده که بر اساس آن، در آبادان 6 نفر، خرمشهر 15 و شادگان دو نفر با علائم قطعی کرونا جان خود را از دست داده اند.

رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان ادامه داد: افزایش این آمار کاملاً با رفتار مردم مرتبط است و شلوغی بازار و تردد چشمگیر مردم در خیابان ها، همچنین عدم رعایت پروتکل ها توسط برخی اصناف موجب شده تا امروز این آمار رقم بخورد.

وی افزود: مطمئنا با شرایطی که در این شهرها و بازارها ایجاد شده، پیش بینی می شود که در روزهای آینده شاهد آماری به مراتب بیشتر باشیم و اگر مردم نسبت به رعایت اصول بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی اهتمام نورزند، در آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمار ابتلا در جنوب غرب خوزستان در مسیر وخامت/ هشدار فرماندار آبادان به شهروندان

آمار ابتلا در جنوب غرب خوزستان در مسیر وخامت/ هشدار فرماندار آبادان به شهروندان