مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 اردیبهشت 1399 ساعت 12:452020-05-04بين الملل

اختلافات داخلی در آمریکا بر سر فشار علیه ایران بالا گرفت


اختلافات داخلی در آمریکا بر سر فشار حداکثری علیه ایران بالا گرفته و به تازگی نیز مشاورارشد لابی آمریکایی «اتحاد علیه ایران هسته ای» از سیاست های تحریمی ایران همزمان با شیوع کرونا انتقاد کرد.

- اختلافات داخلی در آمریکا بر سر فشار حداکثری علیه ایران بالا گرفته و به تازگی نیز مشاورارشد لابی آمریکایی اتحاد علیه ایران هسته ای از سیاست های تحریمی ایران همزمان با شیوع کرونا انتقاد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از نشنال، نورمن راول ، مشاور ارشد لابی آمریکایی اتحاد علیه ایران هسته ای که طی چند سال گذشته تلاش های برای فشار بر ایران را در آمریکا دنبال می کرد، حال از سیاست های تحریمی ایران همزمان با شیوع کرونا انتقاد کرد.

این مأمور سابق سازمان جاسوسی آمریکا (سیا) به تازگی از جامعه بین المللی خواسته است تا هرکاری را برای دسترسی مردم ایران به تجهیزات و ملزومات پزشکی را فراهم کند.

این درخواست راول با نوشتن مقاله ای در پایگاه نیشن اعلام شده است.

راول پیش از این جمله کسانی بود که نقش بسیار تعیین کننده ای در جلوگیری از تعامل و تجارت شرکت های داروسازی با ایران حتی به صورت قانونی داشت و از روابط این شرکت ها با ایران نیز تحت عنوان سیاست فشار حداکثری جلوگیری می کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختلافات داخلی در آمریکا بر سر فشار علیه ایران بالا گرفت

اختلافات داخلی در آمریکا بر سر فشار علیه ایران بالا گرفت