مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 اردیبهشت 1399 ساعت 11:452020-05-04سياسي

معلمان نمونه دشتی بوشهر تجلیل شد


امام جمعه خورموج روز دوشنبه در این آیین که در سالن اجتماعات فرمانداری دشتی برگزار شد گفت: معلمان از تاثیر گذارترین افراد در جامعه هستند که نسل های آینده کشور را می سازند.

حجت السلام عبدالحسین مصلح افزود: اگر می خواهیم دانش اموزان دارای آینده ای درخشان و پویا باشند، معلمان نباید دغدغه مشکلات مالی و اقتصادی داشته باشند.

وی افزود: استاد شهید مطهری بهترین اسوه و الگو برای معلمان است و گرامیداشت یاد وخاطره این استاد شهید باعث انتقال فرهنگ ایثار، دانش و معرفت به جامعه علمی خواهد شد.

فرماندار دشتی نیز گفت: استاد شهید مطهری نقش بسزایی در جلوگیری از انحراف فکری جوانان و معرفی منافقین در اوایل انقلاب داشت.

عبدالله نادری افزود: در دولت تدبیر و امید اقدامات بسیار خوبی در زمینه توسعه امکانات و فضاهای آموزشی و کیفیت تحصیلی دانش اموزان در دشتی انجام شده است.

وی افزود: تشکیل کلاس ها و برنامه تقویتی و فعالیت های شبانه روزی معلمان باعث ارتقا سطح قبولی و جایگاه شهرستان دشتی در کنکور سراسری شده است.

وی به مشکلاتی که بیماری کرونا برای آموزش و پرورش بوجود آورده اشاره کرد و افزود: معلمان با استفاده از فضای مجازی کار تدریس را رها نکرده و با همکاری والدین کار آموزش دانش اموزان در دشتی به خوبی جریان دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معلمان نمونه دشتی بوشهر تجلیل شد

معلمان نمونه دشتی بوشهر تجلیل شد