مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 اردیبهشت 1399 ساعت 11:252020-05-04سياسي

معاون استاندار کرمانشاه: مطالبات باید براساس واقعیت های کشور باشد


افشین کریمی روز دوشنبه در مراسم تودیع و معارفه معاون امور برنامه ریزی فرمانداری کرمانشاه که در سرسرای این فرمانداری برگزار شد؛ به فروش پایین نفت، تحریم های شدید اقتصادی و هزینه سنگین شیوع کرونا اشاره کرد و افزود: هر کدام از این عوامل هزینه های سنگین اقتصادی برای دولت داشته، بنابراین انتظار می رود در تشریح مشکلات، انتظارها و مطالبات منصفانه باشیم.

وی با بیان اینکه تحریم ها نتیجه تصمیم ملی کل نظام براساس اعتقادات و باورها برای مقاومت در برابر استکبار جهانی بوده است، گفت: دولت یکی از ارکان نظام است و باید به نقش و جایگاه ارکان دیگر نظام مانند؛ قوای مقننه و قضاییه، صدا و سیما، کمیته امداد و غیره در شکل گیری وضعیت مدیریتی کشور توجه کنیم.

کریمی، منتقدان را به راستی آزمایی دیدگاهش فراخواند و گفت: دولت در قضیه شیوع کرونا و مدیریت آن در مقایسه با کشورهای اروپایی و آمریکا که ادعای ابرقدرتی جهان را دارند انصافا در شرایط تحریم های شدید خوب عمل کرد لذا باید واقع بین باشیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری کرمانشاه در بخش دیگری از سخنان خود در پاسخ به مشکلات کارکنان فرمانداری کرمانشاه گفت: استانداری کرمانشاه بیش از هر استان دیگری در بحث پرداخت اضافه کار و پاداش آخرسال اقدام کرده، هرچند اعتقاد داریم مشکلات اقتصادی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون استاندار کرمانشاه: مطالبات باید براساس واقعیت های کشور باشد

معاون استاندار کرمانشاه: مطالبات باید براساس واقعیت های کشور باشد