مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 اردیبهشت 1399 ساعت 11:152020-05-04اقتصادي

وزیر صمت: ستاد تنظیم بازار تصمیمی برای افزایش قیمت کارخانه ای خودرو نگرفته است


رضا رحمانی درباره انتشار اخباری مبنی بر افزایش قیمت کارخانه ای خودرو در ستاد تنظیم بازار توضیحاتی ارائه کرد و گفت که هنوز تصمیمی در این زمینه گرفته نشده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از خانه ملت، رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت پس از نشست کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی درباره انتشار برخی اخبار مبنی بر افزایش چند درصدی قیمت کارخانه ای خودرو در ستاد تنظیم بازار، گفت: در ماه های اخیر بسیاری از محصولات صنعتی و غیرصنعتی مشمول افزایش قیمت شدند.

ستاد تنظیم بازار درباره موضوع مذکور تصمیم گیری نکرده اما هر تصمیمی براساس ضوابط و فرمول های مشخص خواهد بود.

وی تصریح کرد: از آنجایی که در ستاد تنظیم بازار نماینده 14 دستگاه و NGO های حمایت از مصرف کننده حضور دارند،  تعیین قیمت خودرو در این ستاد مورد بررسی قرار می گیرد.

رحمانی در پاسخ به این پرسش که افزایش قیمت خودرو به چه نتیجه ای رسیده است، اظهار کرد: تاکنون خبری در این باره اعلام نشده هر زمان نتیجه به دست آید اعلام می شود.

وی درباره پیش بینی درباره گرانی کارخانه ای خودرو، گفت: در سال 97 خودروسازان افزایش قیمتی نداشتند اما بازار تلاطمات بسیاری داشت، براساس برنامه ریزی ها مقرر است در سال جاری تیراژ تولید بیشتر شود، اگر تولید افزایش یابد بسیاری از مشکلات رفع می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر صمت: ستاد تنظیم بازار تصمیمی برای افزایش قیمت کارخانه ای خودرو نگرفته است

وزیر صمت: ستاد تنظیم بازار تصمیمی برای افزایش قیمت کارخانه ای خودرو نگرفته است