مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 اردیبهشت 1399 ساعت 09:302020-05-04اجتماعي

صدور اخطاریه محیط زیستی برای هشت بیمارستان در تهران


مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران، از پایش کلیه بیمارستان های تهران و بررسی عملکرد محیط زیستی آن ها در زمان شیوع ویروس کرونا خبر داد.

- مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران، از پایش کلیه بیمارستان های تهران و بررسی عملکرد محیط زیستی آن ها در زمان شیوع ویروس کرونا خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا سعید محمودی با اعلام این خبر گفت: با توجه به استقرار 157 واحد بیمارستان در شهرستان تهران و حساسیت های لازم درخصوص ویروس کرونا، محیط زیست تهران با برنامه ریزی و برقراری چند تیم کارشناسی پایش، ضمن رعایت اصول و موازین بهداشتی، بازدید و بررسی عملکرد محیط زیستی و نحوه مدیریت پسماند بیمارستانها و مجتمع های بزرگ درمانی را از ابتدای اردیبهشت ماه آغاز کرده است.

وی با بیان اینکه دفع غیر اصولی انواع پسماندهای بیمارستانی و کارکرد نامناسب سیستم تصفیه فاضلاب آن ها می تواند منشاء مهمی در ایجاد و انتقال بیماری های خطرناک باشد، پایش و بازدید از بیمارستانها را امری ضروری و اولویت دار دانست و اظهار کرد: از ابتدای اردیبهشت ماه تاکنون در پایش های انجام شده عملکرد محیط زیستی تعداد 30 واحد بیمارستانی مورد بررسی قرار گرفته و با توجه به عملکرد غیر اصولی، برای هشت واحد از آن ها به منظور رفع نواقص اخطاریه زیست محیطی صادر و ابلاغ شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور اخطاریه محیط زیستی برای هشت بیمارستان در تهران

صدور اخطاریه محیط زیستی برای هشت بیمارستان در تهران