مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 اردیبهشت 1399 ساعت 09:252020-05-04اقتصادي

کمیته امداد و پارک علم و فناوری یزد تفاهم نامه همکاری امضا کردند


مدیر کل کمیته امداد استان یزد گفت: کمیته امداد و پارک علم و فناوری استان یزد به منظور ارتقای سطح توانمندی های شغلی و ایجاد اشتغال و توسعه صنایع خلاق و دانش بنیان برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد و اقشار محروم و کم درآمد تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

- ایسنا/یزد مدیر کل کمیته امداد استان یزد گفت: کمیته امداد و پارک علم و فناوری استان یزد به منظور ارتقای سطح توانمندی های شغلی و ایجاد اشتغال و توسعه صنایع خلاق و دانش بنیان برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد و اقشار محروم و کم درآمد تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

محمد شجاعان با بیان اهمیت بهره برداری از ظرفیت پارک علم و فناوری یزد برای توانمندسازی جامعه هدف تحت حمایت، گفت: کمیته امداد و پارک علم و فناوری استان یزد به منظور ارتقای سطح توانمندی های شغلی و ایجاد اشتغال و توسعه صنایع خلاق و دانش بنیان برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد و اقشار محروم و کم درآمد تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

وی افزود: توانمندسازی مددجویان از طریق ایجاد اشتغال پایدار در زمینه مشاغل نوین، نوآور و دانش بنیان با استفاده از ظرفیت های شرکت های دانش بنیان مرتبط با حوزه فعالیت پارک علم و فناوری مورد تأکید و توجه این نهاد است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمیته امداد و پارک علم و فناوری یزد تفاهم نامه همکاری امضا کردند

کمیته امداد و پارک علم و فناوری یزد تفاهم نامه همکاری امضا کردند