مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 اردیبهشت 1399 ساعت 09:002020-05-04سياسي

باباحیدری: حفر تونل در استان اصفهان متوقف شود


نماینده مردم اردل و فارسان با اشاره به اینکه اخیرا مسئولان اصفهان اقدام به حفر تونلی در استان کرده اند که به خشک شدن سفره های زیرزمینی و نابودی مناطق حفاظت شده می انجامد از مسئولین خواست که حفر این تونل را متوقف کنند.

- نماینده مردم اردل و فارسان با اشاره به اینکه اخیرا مسئولان اصفهان اقدام به حفر تونلی در استان کرده اند که به خشک شدن سفره های زیرزمینی و نابودی مناطق حفاظت شده می انجامد از مسئولین خواست که حفر این تونل را متوقف کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی کاظمی باباحیدری در جلسه علنی امروز مجلس در تذکر شفاهی خطاب به رییس جمهور گفت: متاسفانه در ایامی که کشور درگیر کنترل کرونا ویروس بود مسئولان اصفهان اقدام به حفر تونلی کردند که برابر مصوبات شورای عالی آب حذف شده است.

وی افزود: در صورت ادامه این کار مشکلات زیادی را شاهد خواهیم بود.

حفر این تونل سبب خشک شدن تمام سفره های زیرزمینی، چشمه ساران، تالاب ها موجب نابودی تمام مناطق حفاظت شده و همچنین موجب نابودی تنها دشت باقیمانده در این منطقه خواهد بود.

این عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس اضافه کرد: برابر با نظر کارشناسان و متخصصان حفر تونل 65 کیلومتری در عمق 300 متر و با قطر 6 متر نیازمند ده ها هزار میلیارد تومان اعتبار است که با این مبلغ می توان یک دهم آب شیرین اصفهان را تامین کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باباحیدری: حفر تونل در استان اصفهان متوقف شود

باباحیدری: حفر تونل در استان اصفهان متوقف شود