مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 اردیبهشت 1399 ساعت 08:572020-05-04حوادث

پارسال سوانح رانندگی 111 موتورسوار مازنی را به کام مرگ کشاند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی پزشکی قانونی مازندران، دکتر علی عباسی افزود : آمار کشته شدگان ناشی از تصادف با موتورسیکلت در این استان در سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل 2درصد بیشتر شد.

وی علت اصلی فوت موتورسواران را در سوانح رانندگی ضربه مغزی ناشی از استفاده نکردن از کلاه ایمنی در هنگام رانندگی عنوان و کشته شدن بیش از 40 درصد از موتورسواران در سر صحنه تصادف را ناشی از استفاده نکردن کلاه ایمنی بیان کرد.

وی اظهارداشت : 80 درصد از سوانح رانندگی فوتی موتورسواران در محورهای برون شهری و روستایی در استان مازندران رخ داد به طوری که در این مدت 83 نفر از موتورسواران دراین محورها جان خود را از دست دادند.

وی خرداد، مرداد و شهریورماه را پرحادثه ترین ماههای سال برای موتورسواران در تصادفات جاده ای استان در سال گذشته بیان کرد به طوری که در این ماهها حدود 42 موتورسوار جان خود را از دست دادند.

دکتر عباسی از شهرستان های بابل، ساری و بهشهر به عنوان شهرستان های پرخطر برای موتورسواران در سال گذشته اعلام کرد و اظهارداشت : بیش از 45 درصد از موتورسواران در سال گذشته در محورهای این شهرستان ها جان خود را از دست دادند.

مدیرکل پزشکی قانونی مازندران خاطرنشان گرد : از لحاظ گروه سنی جوانان 20 و 21 سال با آمار فوتی 25 نفر بیشترین موتور سوار فوت شده ناشی از سوانح رانندگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پارسال سوانح رانندگی 111 موتورسوار مازنی را به کام مرگ کشاند

پارسال سوانح رانندگی 111 موتورسوار مازنی را به کام مرگ کشاند