مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 اردیبهشت 1399 ساعت 08:462020-05-04اقتصادي

فعالیت غیرمجاز کارتن به دست های همدانی در روزهای کرونایی


معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان با تأکید بر اینکه خانه مسافرها همچنان مجاز به فعالیت نیستند، گفت: کارتن به دست هایی که هم اکنون در سطح شهر هستند به صورت غیرمجاز فعالیت می کنند.

-   علی خاکسار در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه قبل از شیوع کروناویروس هم فعالیت کارتن به دست ها غیرقانونی بود، اظهار کرد: خانه مسافرها دو گروه هستند؛ یک بخش خانه مسافرهایی که از اداره میراث فرهنگی همدان مجوز گرفته اند و گروه دیگر آنهایی که بدون مجوز فعال هستند و کارتن به دست ها برایشان بازاریابی می کنند.

وی تصریح کرد: در حال حاضر مشغول جمع بندی گزارش و ارائه آن به فرمانداری همدان هستیم تا از این طریق با آنها برخورد شود، روز گذشته نیز اداره شهرستان ها به همراه کارشناس این موضوع را بررسی کرده و گزارشی از شماره ماشین کارتن به دست هایی که تبلیغ جذب مسافر می کنند، جمع آوری و به دادگستری ارائه خواهد شد.

خاکسار درباره ساماندهی خانه مسافرهای غیرمجاز همدان نیز مطرح کرد: سال گذشته تصمیم به ساماندهی این مراکز با محوریت اداره میراث فرهنگی همدان و همکاری دادگستری و نیروی انتظامی گرفتیم که به دلیل شیوع کرونا و ممنوعیت سفرها به تأخیر افتاد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت غیرمجاز کارتن به دست های همدانی در روزهای کرونایی

فعالیت غیرمجاز کارتن به دست های همدانی در روزهای کرونایی