مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 اردیبهشت 1399 ساعت 08:302020-05-04پزشكي

فوتی ناشی از کرونا در مراکز بهزیستی گلستان نداشتیم


قائم مقام مدیرکل بهزیستی گلستان گفت: از زمان شیوع بیماری کرونا تاکنون هیچ یک از افرادی که در مراکز بهزیستی در سطح استان نگهداری می شوند، به واسطه این بیماری فوت نکرده است.

- ایسنا/گلستان قائم مقام مدیرکل بهزیستی گلستان گفت: از زمان شیوع بیماری کرونا تاکنون هیچ یک از افرادی که در مراکز بهزیستی در سطح استان نگهداری می شوند، به واسطه این بیماری فوت نکرده است.

سیدامیر میرفندرسکی با حضور در دفتر خبرگزاری ایسنا استان گلستان اظهار کرد: از ابتدای اسفندماه و بعد از شیوع کرونا در استان، بدون هیچ ابلاغیه و بخشنامه ای از سازمان بهزیستی کشور، با قید فوریت اقدام به تشکیل کمیته پیشگیری از بیماری های واگیر با محوریت کرونا کردیم.

وی افزود: در گام اول به منظور رفع خطر از گروه های هدف بهزیستی، ورود هر فرد غیر مسئول به تمامی مراکز شبانه روزی نگهداری از سالمندان، معلولین جسمی و حرکتی، بیماران اعصاب و روان و کودکان بی سرپرست و بد سرپرست و کمپ های ترک اعتیاد ممنوع شد.

مراکز روزانه بهزیستی هم تعطیل شدند.

قائم مقام مدیرکل بهزیستی گلستان بیان کرد: به خانواده ها اعلام شد چنانچه به هر دلیلی تمایل به بردن فرزندان خود از مراکز را دارند تا زمان فروکش کردن کرونا نمی توانند دیگر فرزند خود را به مرکز بازگردانند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فوتی ناشی از کرونا در مراکز بهزیستی گلستان نداشتیم

فوتی ناشی از کرونا در مراکز بهزیستی گلستان نداشتیم