مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 اردیبهشت 1399 ساعت 08:302020-05-04سياسي

20 کانون فرهنگی هنری مساجد طرح راهکار را در ایلام اجرا می کنند


مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری استان ایلام گفت: 1200 بسته مواد غذایی بین نیازمندان مناطق محروم استان در قالب طرح ملی راهکار توزیع می شود و 20 کانون فرهنگی و هنری معین در سطح استان وظیفه توزیع این اقلام را برعهده دارند.

- ایسنا/ایلام مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری استان ایلام گفت: 1200 بسته مواد غذایی بین نیازمندان مناطق محروم استان در قالب طرح ملی راهکار توزیع می شود و 20 کانون فرهنگی و هنری معین در سطح استان وظیفه توزیع این اقلام را برعهده دارند.

حجت الاسلام والمسلمین علی چراغی پور در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام با همکاری موسسه خیریه حضرت خدیجه(س) 1200 بسته غذایی در قالب اجرای طرح ملی راهکار در بین نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا در این استان توزیع می کند.

وی با بیان اینکه توزیع این بسته های غذایی در ایام ماه مبارک رمضان سال جاری و در مناطق مختلف استان ایلام خواهد بود، افزود: توزیع این تعداد بسته های غذایی در راستای اجرای رزمایش ایمان، همدلی، کار، ایثار و رمضان با عنوان طرح ملی راهکار در سطح کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور انجام می شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری استان ایلام یادآور شد: این بسته های مواد غذایی با رعایت پروتکل های به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

20 کانون فرهنگی هنری مساجد طرح راهکار را در ایلام اجرا می کنند

20 کانون فرهنگی هنری مساجد طرح راهکار را در ایلام اجرا می کنند