مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 اردیبهشت 1399 ساعت 08:102020-05-04سياسي

بهرام نیا: ایران از بحران کرونا سربلند بیرون آمد


یک عضو کمیسیون انرژی مجلس با اشاره به تلفات کشورهای غربی همچون آمریکا گفت که با وجود ایجاد فضای منفی و بمباران خبری ایران از این بحران سربلند بیرون آمد.

- یک عضو کمیسیون انرژی مجلس با اشاره به تلفات کشورهای غربی همچون آمریکا گفت که با وجود ایجاد فضای منفی و بمباران خبری ایران از این بحران سربلند بیرون آمد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسن بهرام نیا نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور جلسه علنی امروز مجلس ضمن تقدیر و تشکر از نقش آفرینی کادر پزشکی کشور همچون پزشکان و پرستاران گفت: از سپاه و ارتش برای کمک به دولت، همچنین از خیرین و گروه های جهادی در عرصه مقابله با کرونا تشکر می کنم.

با همدلی و مشارکت این عزیزان فضای کمک و مقابله با کرونا از فضای دولتی خارج شد و یک احساس هم آوایی در جامعه به نمایش گذاشته شد.

وی افزود: عملکرد مردم ایران و مدیریت ارکان کشور در این حوزه نسبت به کشورهای اروپایی که ادعای قدرت اقتصادی و علمی دارند بسیار ارزشمند و مورد توجه است.

چگونه بود که مشاهده شد که آن کشورها به دریوزگی افتادند و برای زنده ماندن با راهزنی از یکدیگر چگونه رقابت کردند.

مشاهده شد کشورهای اروپایی که سال ها برای منافع یکدیگر هزینه کردند و برای حفظ برتری خود نسبت به جوامع شرقی متحد شده بودند چگونه محموله های اهدایی کشورهای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهرام نیا: ایران از بحران کرونا سربلند بیرون آمد

بهرام نیا: ایران از بحران کرونا سربلند بیرون آمد